موبایل

گلکسی زد فلیپ 4 در بنچمارک گیکبنچ ظاهر شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه احتمالی نسخه جدید گوشی های تاشو سامسونگ، جزئیات بیشتری در مورد گلکسی زد فلیپ 4 آشکار می شود. آخرین نشت در مورد پردازنده و ظرفیت باتری این گوشی بود. اولی، لیست بنچمارک گیکبنچ که دستگاهی از سامسونگ را با شماره مدل SM-F721U لیست کرده است که گمان می شود زد فلیپ 4 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس که هنوز رونمایی نشده است، باشد.

این لیست نشان می دهد که پردازنده پرچمدار آینده کوالکام دارای نام رمزی Taro است و حداکثر سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز است که باید مربوط به هسته کورتکس ایکس 2 باشد. همچنین سه هسته دیگر با فرکانس 2.75 گیگاهرتز وجود دارد که احتمالا کورتکس A710 باشد و چهار هسته دیگر هم کورتکس A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز خواهند بود. زد فلیپ 4 در لیست گیکبنچ با رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 12 ظاهر شده است. این گوشی تاشو در تست تک هسته ای 1277 امتیاز و در تست چند هسته ای 3642 امتیاز کسب کرده است.

گلکسی زد فلیپ 4 در بنچمارک گیکبنچ

جانشین زد فلیپ 3 همچنین در پایگاه داده 3C هم با ظرفیت باتری 3595 میلی آمپری دیده شده است. لازم به ذکر است که زد فلیپ 4 هم مثل مدل قبلی خود دارای باتری دوگانه با ظرفیت 2550 میلی آمپر ساعتی و 1040 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ 4 در بنچمارک گیکبنچ

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ مقدار باتری زد فلیپ 4 را نسبت به زد فلیپ 3 تا چه اندازه افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *