نرم افزار

نسخه پریمیوم تلگرام منتشر شد

نسخه پریمیوم تلگرام

نسخه پریمیوم تلگرام با قیمت 4.99 دلار برای یک ماه اشتراک منتشر شد. کاربرانی که می خواهند تلگرام خود را به نسخه پریمیوم آپدیت کنند، باید اول نسخه 8.8 تلگرام را دانلود و نصب کنید، سپس به تنظیمات تلگرام بروید و گزینه تلگرام پریمیوم را انتخاب کنید.

تلگرام اعلام کرده که سرویس اشتراک پریمیوم جدید آن به پشتیبانی از نسخه رایگان تلگرام هم کمک می کند و در عین حال در عوض پرداخت هزینه ای از ویژگی های جدیدی بهره مند خواهید بود.

تمام ویژگی های جدید تلگرام پریمیوم

  • بدون تبلیغات 

در برخی از کشور ها، تلگرام پیام های تبلیغاتی را در کانال های بزرگ و عمومی نشان می دهد. این تبلیغات به پشتیبانی از هزینه های عملیاتی تلگرام کمک می کند اما دیگر برای کاربران نسخه پریمیوم نمایش داده نمی شود.

  • آپلود فایل تا 4 گیگابایت

با استفاده از تلگرام پریمیوم، کاربران می توانند فایل هایی تا حجم 4 گیگابایت را ارسال کنند. این میزان حجم می تواند 4 ساعت فیلم 1080p یا 18 روز صوت با کیفیت بالا را درون خود جای دهد. کاربرانی هم که از نسخه عادی تلگرام استفاده می کنند قادر خواهند بود فایل های 4 گیگابایتی ارسال شده توسط کاربران پریمیوم به آنها را دانلود کنند.

  • دانلود سریعتر 

کاربران پریمیوم قادر به دانلود رسانه ها و فایل ها با سرعت خواهند بود. در این صورت دیگر نیاز نیست مدت زیادی را برای دانلود فایل های حجیم صرف کنید.

  • افزایش محدودیت عضویت (عضو شدن در کانال/گروه)

با خرید اشتراک پریمیوم قادر خواهید بود در 1000 کانال عضو باشید، حداکثر 20 پوشه دسته بندی چت با حداکثر 200 چت را ایجاد کنید، یک اکانت چهارمی هم به برنامه تلگرام اضافه کنید، 10 گروه را در لیست اصلی قرار دهید و حداکر 10 استیکر مورد علاقه تان را ذخیره کنید. همچنین می توانید بیوگرافی طولانی تری را بنویسید و حتی لینکی درون آن قرار دهید. کاربران تلگراک پریمیوم خواهند توانست 20 آیدی را ایجاد کنند.

  • تبدیل صدا به متن

در نسخه جدید تلگرام پیام صوتی را می توانید زمانی که نمی خواهید گوش دهید به متن تبدیل کنید.

  • استیکر ها و ری اکشن ها منحصر به فرد 

ده ها استیکر حالا دارای انیمیشن ها تمام صفحه هستند که کاربران پریمیوم می توانند برای ابراز احساسات خود درون چت هایشان از آن ها استفاده کنند. این مجموعه استیکر پریمیوم ماهانه توسط هنرمندان تلگرام آپدیت می شود.

  • مدیریت چت 

تلگرام پریمیوم شامل ابزار های جدید برای سازماندهی لیست چت های شما است. یکی از این ابزار ها تغییر پوشه چت های پیش فرض است، یعنی در زمان باز کردن برنامه اطلاعات همه چت هایتان بارگیری نمی شوند و فقط آن هایی که شما انتخاب می کنید، بارگیری می شوند.

  • تصویر پروفایل متحرک 

پروفایل های متحرک کاربران پریمیوم برای همه کاربران تلگرام در چت ها و لیست چت ها متحرک خواهد بود.

  • نشان پریمیوم 

همه کاربران پریمیوم یک نشان ویژه پریمیوم دریافت می کنند که در کنار نام آنها در لیست چت، هدر های چت و لیست اعضای گروه قابل مشاهده است و نشان می دهد که آنها به پشتیبانی از تلگرام کمک می کنند و بخشی از باشگاهی هستند که ابتدا ویژگی های اختصاصی را دریافت می کنند.

  • آیکون برنامه پریمیوم 

آیکون های جدیدی در دسترس است که کاربران پریمیوم می توانند به دلخواه (مطابقت با تصویر زمینه) یکی از آن ها را اننتخاب کنند. این آیکون ها شامل یک ستاره پریمیوم، آسمان شب و هواپیمای توربو خواهد بود.

تلگرام همچنین اعلام کرده است که اکنون بیش از 700 میلیون کاربرد در سراسر دنیا دارد و به خود می بالد که بدون پرداخت هزینه ای برای تبلیغات به این نقطه رسیده است.

با جدید ترین آپدیت تلگرام بیش از 100 رفع باگ و بهینه سازی را شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *